الثلاثاء، 29 أبريل 2008

اعمل ايه بس؟؟؟؟؟؟؟؟؟


انا بجد مش عارفه اعمل ايه؟

انا راجعه النهارده البيت بجد حاسه انى مخنوقه وحالتى زى الزفت والله كنت بكلم نفسى فى الشارع

وبالظبط كنت بقول انا استاهل اللى انا فيه ده

استاهل احتار واشيل الهم استاهل انى ابقى عايشه فى نار مش ليها اخر ولا حل

بس والله السبب مش فيا انا

انا كنت عاديه جدا عايشه يومى ومش بفكر ولا بتعب قلبى فى التفكير بحد

كان قلبى ده لا بيفكر فى حد ولا بشيل هم حد ولا بيزعل انه حد مش بيفكر فيه

ولا بكى ليالى طويله لانه مش على بال الى شغاله ليل ونهار

كنت عاديه جدا...صحيح كتير كنت بتمنى كتير انى احب واتحب زى بنات كتير

لكن كنت برجع على طلو تانى واقول لا ابعد عن الحب وغنيله

يعنى انا لو حبيت مش هقدر اعيش قصه الحب دى زى ما البنات بتعمل

لان اخلاقى ومبدأى ماتسمحليش انى اعمل حاجه غلط او تغضب ربنا

كنت برجع واقول اخلى الحب فى قلبى لحد ما يجى صاحب النصيب...واللى يوم ما هاقولها ليه هتبقى دى اول مره لسانى ينطقها

لكن مش عارفه ايه اللى حصلى معرفش مش قادره اوصل لتفسير

دلوقتى مش مجرد انى قلبى اتعلق بيك وخلاص ...لا ده انا بقى نفسى اتكلم معاك على طول اعرف اخبارك دايما

بتمنى انك تكون بتفكر فيا ربع ما بفكر فيك

اتمنى اعرف انا ايه بالنسبه ليك؟؟؟؟؟

ده اللى هيخلى عقلى يتجنن دقيقه احس انى بالنسبه ليك حد فعلا مهم وانى وانى ...

ودقيقه العكس تماما

انت متعرفش اد ايه انا بحس بالحزن واالحباط فى الدقيقه دى بحس انى بتهد من جوايا

بحس انى بنتهى ومش يبقى ليا اى وجود

بجد بجد

نفسى ارتاح وارجع تانى زى زمان

ارجه تانى زى ماصحابى اتعودا عليا

زى ما اهلى عرفونى من 22 سنه

نفسى ارجع بقلبى فاضى زى الاول

ياااارب... يارب مش هقدر اقول غير كده

هو قادر يهدينى للطريق الصح ويثبتنى عليه

ليست هناك تعليقات: